Dental Spa Consult

Звільнити не можна утримати

Одна з найскладніших управлінських функцій - звільнення.

І якщо ви вирішили звільнити недбалого співробітника - це невелика проблема, тут головне дотримуватися вимог законодавства, підібрати правильні слова і аргументи, обґрунтувати причини і мирно розпрощатися.

А якщо співробітник йде за власним бажанням?

А якщо це ключовий співробітник, на якому зав'язані основні функції і важлива внутрішня інформація або основний потік пацієнтів?

А якщо ще заява на звільнення ключового співробітника є формою маніпуляції для збільшення заробітної плати? А якщо це вже не перша спроба збільшення зарплати таким чином від цього співробітника?

А якщо відразу кілька людей подали заяву на звільнення?

Що робити власнику або директору?

Аналізувати!

Аналізувати внутрішні і зовнішні причини звільнення, і приймати зважені рішення, які забезпечені конкретними фактами, а не емоціями чи страхами втратити ключового співробітника.

Аналізуємо ризики при звільненні за двома напрямками:

1. Втримуємо співробітника


Плюси: все працює без збоїв, ключовий співробітник залишається, немає необхідності шукати заміну.

Мінуси: причина невдоволення залишається невирішеною, співробітник все одно буде дивитися "наліво", при професійному вигорянні співробітник все одно піде через якийсь час, немає колишньої лояльності, інші теж можуть наслідувати його приклад, маніпулюючи уходом для поліпшення умов оплати.

2. Звільняємо співробітника

Плюси: комфортне звільнення залишає шанс залишитись партнерами, консультантами та рекомендувачами в майбутньому, є можливість зростити інших співробітників компанії, залучення в компанію "свіжої крові", можливість подивитися свіжим поглядом на роботу компанії в цілому і задуматися про систематизації, щоб в майбутньому звільнення працівників не призводило до стресу, в гіршому випадку, до зупинки роботи.

Мінуси: витрати на пошук нового співробітника, довгий пошук нового співробітника, "просідання" процесів на період зміни співробітників, зупинка основних процесів (якщо вони не систематизовані), ризик втрати інформації і бази пацієнтів, відтік пацієнтів "за лікарем", ризик відходу кількох співробітників відразу.
НАШІ КОНТАКТИ
+38068 103 99 98
dentalspaconsult@gmail.com
Ми в соціальних мережах:
Close
Зв'яжіться з нами:
Viber
Messenger
Mail
Phone
Copyright © Dental Spa Consult