Dental Spa Consult

Зовнішня реклама для стоматологій

Продовжуємо публікувати правила використання різних рекламних носіїв. Отже, 10 правил розміщення зовнішньої реклами:

1. Зовнішня реклама працює не вибірково і впливає на всіх.

2. Борди, сітілайти, лайтбокси можна використовувати для іміджевої реклами, для продуктової реклами (конкретні послуги) чи для акції або спеціальних цін.

3. Дуже доречно використовувати зовнішні носії в якості дороговказів.

4. Краще 1 дорогий якісний борд, ніж ціла купа дешевих хтозна-де розміщених.

5. Борди чи сюжети "працюють" 2 тижні, тож їх потрібно постійно змінювати.

6. Найкраще зовнішня реклама працює в парі з радіо, бо це мікс візуального та аудіального сприйняття.

7. Використовуйте одну і ту ж стилістику матеріалів в корпоративних тонах - це значно впливає на побудову бренду та впізнаваність.

8. Використовуйте вітрини вікон власної клініки для зовнішньої реклами. Залежно від класу клініки можна обрати різні формати від звичайних постерів до відеомоніторів.

9. Щоб відслідкувати ефективність реклами, використовуйте різні "фішки": унікальний номер телефону чи унікальну пропозицію (більше ніде про неї не розповідайте), промо-код тощо.

10. Зовнішня реклама - це не лише борди, сітілайти, лайтбокси, ще це реклама на транспорті, у транспорті, в ліфтах, на будинках великого формату.


Як і будь-який інструмент, вона працює в правильних руках. Тож, якщо бажаєте успішну рекламу - звертайтеся до фахівців!
НАШІ КОНТАКТИ
+38068 103 99 98
dentalspaconsult@gmail.com
Ми в соціальних мережах:
Write Close
Close
Зв'яжіться з нами:
Viber
Messenger
Mail
Phone
Copyright © Dental Spa Consult