Маю 16 років загального досвіду публічних виступів. З 2020 і по сьогодні - спікер DSConsult (офлайн та онлайн) на заходах для адміністраторів, управлінців та лікарів-стоматологів.
Спікер курсів: "Управління стоматологією", "Мотиваційна зустріч для адміністраторів", "Мотиваційна зустріч для лікарів-стоматологів" та вебінару "Помилки в управлінні стоматологією". Спікер конференції в рамках виставки "Медвін: стоматологія" 2021.
Клієнти: мережа "DentArt", мережа "AstraDent", "Каленчук Клінік", "SKYCLINIC", "Естет", "ПСЛ" тощо.
Маю кейси з систематизації, результатами яких було: стабільна команда з мінімальною плинністю персоналу в клініці; підвищення валового доходу в 2 рази; збільшення кількості імплантацій за рахунок покращення якості роботи ресепшену та багато інших.
Мої принципи в роботі: відкритість та прозорість, відповідальність, екологічність.
Керуюся такими правилами: "Не існує питання нестачі часу, є питання вибору пріоритетів", "Не буває безвихідних ситуацій, є неприємні виходи. І навіть з них можна віднайти оптимальний".
Наразі сфера надання стоматологічних послуг в Україні має міцний фундамент у вигляді потужної якості лікування, що визнано в усьому світі. Однак ця якість часто "ховається" за низьким рівнем організації лікувальних процесів, слабкістю сервісу та відставанням стоматологічної галузі від інших галузей за рівнем бізнес-інновацій, діджиталізації та ведення бізнесу в цілому. Проте, саме за цими ознаками, не маючи медичної освіти, суспільство оцінює рівень розвитку стоматології в країні.
Сучасний підхід, системність та грамотне управління можуть змінити ситуацію: зберегти та "підсвітити" сильні сторони компанії, підвищити рентабельність, вибудувати довготривалі відносини клініка-пацієнт. Це саме те, у чому ми корисні нашим клієнтам.