Dental Spa Consult

Якісний пацієнт. Це який?

До конкурентів приходять пацієнти зі складними стоматологічними випадками, а до Вашої клініки пацієнти звертаються лише з локальними проблемами? Як отримати якісного пацієнта, саме такого, як хочеться Вам?

Маркетингові інструменти дозволяють привабити Вашу цільову аудиторію і це лише перший важливий крок.

Спочатку давайте розберемося, що за пташка така "якісний пацієнт"?

Ось Вам наша формула:

"ЯКІСНИЙ" ПАЦІЄНТ = якісно обстежений пацієнт + якісно пролікований пацієнт + навчений стоматологічної культури.

Після цих етапів з'являється "сарафанне радіо" і клініка отримує лояльних, платоспроможних "якісних" пацієнтів.

Шлях до якісного пацієнта - це знайти його біль та продати біль!

Етапи шляху:

1. Якісне обстеження.

2. Презентація плану лікування.

3. Продаж послуг без лікаря.

Закон продажів в стоматології - локальні проблеми продає лікар, комплексні проблеми продає СИСТЕМА!!!

4. Сервіс на всіх етапах лікування + післясервісне обслуговування.

РЕЗЮМЕ: ДЛЯ ПРИВАБЛЕННЯ "ЯКІСНОГО ПАЦІЄНТА" ПОТРІБНО ПОБУДУВАТИ СИСТЕМУ ПРОДАЖІВ!
НАШІ КОНТАКТИ
+38068 103 99 98
dentalspaconsult@gmail.com
Ми в соціальних мережах:
Close
Зв'яжіться з нами:
Viber
Messenger
Mail
Phone
Copyright © Dental Spa Consult