Будь-яка інформація, яка є в інтернеті на будь-яких ресурсах про вашу клініку формує її репутацію. Ваше завдання - навчитися контролювати і управляти нею. Якщо нічого не будете робити, то репутація вашої клинки буде сформована без вашої участі. І часто в цей процес втручаються конкуренти, а вони вже точно не мають наміру вас хвалити.
Що робити? Як контролювати і управляти репутацією:
● моніторте ключові ресурси, де можуть залишати про вас інформацію.
● Самі розміщуйте інформацію про клініку всюди, де є можливість.
● моніторте і відстежуйте відгуки про клініку.
● Ініціюйте і стимулюйте своїх пацієнтів до розміщення позитивних відгуків.
● Кожен негативний відгук "закривайте" трьома позитивними (не зайвим буде нагадати, що відгуки повинні бути реальними).
● Завжди майте під рукою план дій у разі атак конкурентів, несподіваного тролінгу з боку користувачів, вчіться працювати з негативом.