Dental Spa Consult

Універсальний солдат чи недопрацівник?

Колись, в кінці 90-х на початку 2000-х були дуже популярні форуми. А ще на них часто розміщували приховану рекламу. Правильно розміщена реклама завжди давала результат. Як це виглядало?
Зазвичай, на форумах спілкуються одні і ті ж люди, вони один одного знають і "довіряють" в межах форуму. І коли хтось з них щось рекламує, це сприймалося нормально і природньо.

Щоб домовитися про розміщення в таких спільнотах треба було трішки попрацювати: знайти виходи на форумчан, обговорити правила реклами і її цілі, домовитися про ціну. Тобто треба було бути в темі. І були цілі агенції, що займалися такими речами.

Але були і компанії, які вважали, що зайти на форум і написати пост може будь-хто. І дуже була розповсюдженою практика, коли доручалося це власним працівникам. Вони реєструвалися на форумах і відразу писали рекламні пости. Результат: їх блокували, висміювали, реклама видалялася, бренд / компанія обростала негативною репутацією. Чому так ставалося? Бо банально, форумчани не вірили новачку. Він не поважав їх спільноту і не хотів коритися її правилам.

Зараз місце форумів зайняли соціальні мережі та блогери. Але ситуація повторюється - є компанії, які вважають, що працювати з ними може будь-хто в компанії. Але результату немає.

І ось причини:

● У кожного працівника є своя робота і "додатковий" тягар нікому не подобається. Тож і сумлінності виконання чекати не слід, до того ж такі обов'язки рідко оплачуються і вважаються радше як "добровільна ініціатива".

● Щоб отримати ефективний результат, зробити певні дії мало. Потрібно розуміти алгоритм роботи, "неписані" правила і бути як риба у воді. А ще потрібно розуміти стратегію і цілі таких активностей. Зазвичай, завдання ставиться як "напиши пост", а яка його мета - працівник має сам здогадатися.

● Будь-яка людина не може бути професіоналом в усьому, тому отой "додатковий" тягар навряд чи є найкращим "коником" працівника, адже його брали на роботу для інших завдань.


Більшість компаній так роблять бо бажать зекономити. Але подумайте, що краще - платити професіоналу, чи руйнувати власну репутацію? Соціальні мережі та блогери мають неймовірний рівень довіри. Один пост може вщент зруйнувати компанію. То чи варто це того, щоб ставитись до них абияк?

Тож працюйте з професіоналами і гарної вам репутації.

Телефонуйте, якщо що: 068-103-99-98
Долучайтеся до нашої групи у вайбер та приймайте участь у дискусії: http://bit.do/eRLdo
НАШІ КОНТАКТИ
+38068 103 99 98
dentalspaconsult@gmail.com
Ми в соціальних мережах:
Close
Зв'яжіться з нами:
Viber
Messenger
Mail
Phone
Copyright © Dental Spa Consult