Dental Spa Consult

Поява у керівника "улюбленців"

Поява у керівника "улюбленців" - звідки вони з'являються і як впливає дане явище на бізнес?

Отже...

Дане явище спостерігається не у всіх, але дуже часто зустрічається в стоматологічному бізнесі. "Улюбленці" з'являються у керівників з потребою в однодумцях, котрі не хочуть виходити з "зони комфорту" з ряду причин. Зокрема, через велику кількість рутинної роботи і безлічі турбот.

Схильність до "розведення" в організації улюбленців - одне з найбільш дратівливих для співробітників, а також найбільш розповсюджених серед людських якостей керівника.

Хто ж такі "улюбленці"? Це ті співробітники, з якими психологічно комфортно. Вони, в більшості своїй, кажуть "приємні" речі, приносять хороші новини керівнику, завжди погоджуються з керівником. Їх завдання - бути хорошими для керівника.

"Погані" співробітники. Така категорія співробітників розглядають роботу для реалізації своїх потреб, а не для налагодження міжособистісних відносин в колективі і пошуку друзів. Такі співробітники націлені на результат.

Як відрізнити "улюбленця", від ефективного і професійного співробітника?

1. Провести в клініці професійний аудит. Погляд з боку не дає спотворень і позбавлений емоцій.

2. Виміряти рівень професіоналізму.

2. Оцифрувати ефективність.


Наслідки цього явища на бізнес ми висвітлимо в одному з наших постів в фейсбуці, на реальному прикладі нашого аудиту в стоматологічній клініці.

Підписуйтесь на нашу сторінку в ФБ: https://www.facebook.com/dentalspaconsult
НАШІ КОНТАКТИ
+38068 103 99 98
dentalspaconsult@gmail.com
Ми в соціальних мережах:
Close
Зв'яжіться з нами:
Viber
Messenger
Mail
Phone
Copyright © Dental Spa Consult