Часом керівники та власники клінік сумніваються, чи впроваджувати систему в бізнесі, через стереотип певного знеособлення та роботизації. Систему порівнюють з операторами мобільного зв'язку та автовідповідачами. Натомість, у несистемних бізнесах часто виникають емоції, яких не повинно бути.
Як правило, це негатив від того, що:
● Співробітники не виконують поставлених завдань або зривають терміни («я 100 разів вже казав, а вони не роблять»).
● Немає відповідальних, функції перекидаються один на одного («а я вчора не працював», «я не знаю, спитайте у….», «нам ніхто не казав» тощо).
● Керівництво затягує прийняття рішень, не дає чітких відповідей або бюрократизує процеси («підпишіть замовлення у 10 керівників, і ми ще подумаємо, чи купляти цей матеріал»).
● Немає відповідей на «незручні» питання («чому у того лікаря більше % ?», «чому асистентам доплатили за затримки, а адміністратору ні» і т.п.).
У системному бізнесі таким емоціям місця немає.
Якщо ж розвернути монету іншим боком та підходити до системи взагалі без емоцій, є ризик втратити пацієнтів, адже:
● Бізнес стає роботизованим, набирається персонал без емоційного інтелекту.
● Немає індивідуального чуйного підходу до пацієнта, не враховуються його потреби та страхи.
● Пацієнти не отримують позитивних емоцій від відвідування лікаря, проте саме емоція є одним з найперших факторів, заради якого люди повертаються до місць, де побували.
● І це вже не говорячи про те, що бізнес не буде розвиватися через відсутність ідей, ініціатив, а також механічне, інколи бездумне, виконання співробітниками покладених на них функцій.
Тому грамотно побудована система у медицині жодним чином не виключатиме емоційний інтелект.
Тож сміливо впроваджуйте систему, адже тільки вона у допомагає розставити всі крапки над «i» та залишити тільки правильні емоції. А за потреби – звертайтеся, допоможемо!
068-103-99-98
Долучайтеся до нашої групи у вайбер, та приймайте участь у дискусії: http://bit.do/eRLdo
Telegram-канал: https://t.me/stomat_business