Рано чи пізно успішний бізнес розвивається до того стану, коли потрібно масштабуватися та відкривати нову клініку.
І тут варто чітко зважити всі "за" і "проти", аби визначитися із маркетинговою стратегією: чи розширювати цільову аудиторію; чи змінювати цінову політику; чи додавати / звужувати сегментацію послуг та багато іншого. І залежно від управлінських відповідей – визначитися зі стратегією розвитку бренду: розвивати існуючий або створювати новий, щоб правильно донести людям свою індивідуальну історію масштабування.
Під одним брендом доцільно розвиватися, коли:
● Ви розвиваєтеся територіально.
● Плануєте будувати мережу чи виводити бренд у франчайзинг.
Один бренд – це економія витрат на маркетинг-стратегію, просування, адже фактично до вже існуючого сильного бренду доєднуються філіали з іншою адресою.
Інша історія, коли Ви плануєте вийти із звичних рамок:
● Змінити спеціалізацію. Хочете піти вузько у дитячий прийом під седацією, чи суто в ортодонтичний напрям, чи створити окремий хірургічний центр – тоді інший бренд допоможе вашим пацієнтам відрізнити нову клініку та сприйняти її цінність.
● Піти в інший ціновий сегмент та захопити нову цільову аудиторію. Якщо ви працюєте у середньому сегменті і хочете захопити VIP-аудиторію, або навпаки, створити окреме економ-відділення, тоді доцільно розділяти і бренди.
Людям потрібно пояснювати, у чому різниця. Тоді це може бути невелика відмінність у назві: приставки "Kids", "Еліт", "Економ", "+" та інші.
Глобально – один бренд вести простіше та дешевше. Кілька брендів – це як кілька бізнесів. Поєднувати та змішувати їх не бажано.
Бажаєте дізнатись більше? Звертайтеся! 068-103-99-98 Долучайтеся до нашої групи у вайбер та приймайте участь у дискусії: http://bit.do/eRLdo