Dental Spa Consult

Розвиток бренду: один чи декілька?

Рано чи пізно успішний бізнес розвивається до того стану, коли потрібно масштабуватися та відкривати нову клініку.

І тут варто чітко зважити всі "за" і "проти", аби визначитися із маркетинговою стратегією: чи розширювати цільову аудиторію; чи змінювати цінову політику; чи додавати / звужувати сегментацію послуг та багато іншого. І залежно від управлінських відповідей – визначитися зі стратегією розвитку бренду: розвивати існуючий або створювати новий, щоб правильно донести людям свою індивідуальну історію масштабування.

Під одним брендом доцільно розвиватися, коли:

● Ви розвиваєтеся територіально.

● Плануєте будувати мережу чи виводити бренд у франчайзинг.


Один бренд – це економія витрат на маркетинг-стратегію, просування, адже фактично до вже існуючого сильного бренду доєднуються філіали з іншою адресою.

Інша історія, коли Ви плануєте вийти із звичних рамок:

● Змінити спеціалізацію. Хочете піти вузько у дитячий прийом під седацією, чи суто в ортодонтичний напрям, чи створити окремий хірургічний центр – тоді інший бренд допоможе вашим пацієнтам відрізнити нову клініку та сприйняти її цінність.

● Піти в інший ціновий сегмент та захопити нову цільову аудиторію. Якщо ви працюєте у середньому сегменті і хочете захопити VIP-аудиторію, або навпаки, створити окреме економ-відділення, тоді доцільно розділяти і бренди.

Людям потрібно пояснювати, у чому різниця. Тоді це може бути невелика відмінність у назві: приставки "Kids", "Еліт", "Економ", "+" та інші.

Глобально – один бренд вести простіше та дешевше. Кілька брендів – це як кілька бізнесів. Поєднувати та змішувати їх не бажано.

Бажаєте дізнатись більше? Звертайтеся! 068-103-99-98
Долучайтеся до нашої групи у вайбер та приймайте участь у дискусії: http://bit.do/eRLdo
НАШІ КОНТАКТИ
+38068 103 99 98
dentalspaconsult@gmail.com
Ми в соціальних мережах:
Close
Зв'яжіться з нами:
Viber
Messenger
Mail
Phone
Copyright © Dental Spa Consult