Адміністратори грають важливу роль в перемовинах з пацієнтами! Мати адміністратора з психологічною освітою - це мрія! Але частіше власникам самим доводиться навчати адміністраторів психологічним тонкощам. Нехай не всім, але хоча б ключовим - для застосування у процесі продажу.
Наприклад, в NLP (нейролінгвістичне програмування) за переважним каналом сприйняття поділяють людей на наступні типи:
Візуал - сприйняття інформації за допомогою зору.
Аудіал - сприйняття інформації через слух.
Кінестетик - сприйняття через відчуття.
Дігітал - мислять абстрактними поняттями. Добре сприймають графіки, цифри, схеми.
Адміністратори повинні ці знання застосовувати в своїй роботі, а керівникам необхідно готувати інформацію для всіх типів людей.