Dental Spa Consult

Причини переходу висококваліфікованих співробітників до інших стоматологічних клінік

У кожного співробітника є набір мотивацій, який утримує його в компанії. Керівнику необхідно бути уважним, а також застосовувати сучасні інструменти для виявлення індивідуальних мотивацій у кожного співробітника.

Матеріальна мотивація, за ступенем важливості, стоїть далеко не на першому місці для будь-якого співробітника, а тим більше, якщо ми говоримо про топові посади.

Основні причини звільнення висококваліфікованих співробітників до інших клінік:

● Відсутність стратегічного управління в клініці.

● Відсутність корпоративної культури.

● Організація роботи клініки на низькому рівні, наприклад, несвоєчасні поставки інструментів і матеріалів, слабка організація роботи ресепшена.

● Компанія не має місії, не визначено цінності. Якщо в клініці відсутня місія, то співробітник вирішить, що метою в даній клініці є - заробити гроші для власника або для купівлі нової машини власникові. Це є основним демотиватором для амбітних співробітників.

● У клініці не проводяться процеси планування, співробітники не розуміють вектор розвитку компанії. Яка мета цієї компанії? Куди компанія рухається або вона стоїть на місці?


Лікареві важливо працювати в середовищі високопрофесійних колег, працювати в рамках здорової конкуренції.

Наприклад, лікар - хірург, втратить інтерес до роботи у вашій компанії, якщо йому будуть направляти тільки на видалення молочних зубів. Хірургам цікаво проводити щадне видалення для подальшої імплантації, кістково-пластичні операції і т.д.

Що ж є важливим для лікаря, на нашу думку:

Напрацювання клієнтської бази. Це перший етап розвитку, коли лікар не має досвіду роботи. Для цього етапу важливо забезпечити пацієнтопотоки лікареві.

Збільшення якості лікування. Це проходження курсів, конференцій, і можливість застосовувати нові методики в клініці.

Відхід від лікування локальних проблем. Для цього етапу розвитку важливо звільнити лікаря від недорогих, але витратних за часом і обсягом робіт. І організувати в клініці спеціалізований прийом.

Збільшення кейсів з тотальним стоматологічним лікуванням пацієнтів. Цей етап дуже важливий для висококваліфікованих амбітних лікарів.

Вивчайте мотивації ваших співробітників і у вас ніколи не буде проблем з персоналом!
НАШІ КОНТАКТИ
+38068 103 99 98
dentalspaconsult@gmail.com
Ми в соціальних мережах:
Close
Зв'яжіться з нами:
Viber
Messenger
Mail
Phone
Copyright © Dental Spa Consult