Dental Spa Consult

Просування послуг стоматологічної клініки

У кожного власника стоматологічної клініки є цілком природне бажання - залучити в свій стоматологічний кабінет якомога більше відвідувачів, позиціонувати клініку як місце надання якісних медичних послуг. Досягненню саме цих цілей і сприяє просування, яке представляє собою ланцюжок певних кроків, за допомогою яких можна зробити клініку відомою в широких колах.

Що являє собою просування

Просуванням стоматологічних послуг прийнято вважати сплановану заздалегідь діяльність, яка буде спрямована на задоволення потреб відвідувачів послугами компанії. У нашому випадку - це буде надання якісних стоматологічних послуг.

Для того щоб просування було успішним воно повинно нести певний контекст. Тобто, потрібно позиціонувати клініку з позитивного боку. Крім цього необхідно доступно для пацієнтів розкривати спеціалізацію клініки, чітко розмежовувати вигідні відмінності своєї установи від конкурентів і демонструвати очевидні переваги своєї компанії.

Цілі просування

Головними цілями просування в бізнесі вважаються:

1. Створення постійного стабільного потоку первинних пацієнтів.

2. Формування репутації стоматологічної клініки.

Згодом саме сама репутація клініки стоматології буде багато у чому впливати на потік потенційних пацієнтів клініки. Для того, щоб компанія стала успішною, необхідно в першу чергу сформувати чітке позиціонування інформаційної, комунікаційної та, звичайно ж, маркетингової стратегії. Дуже важливо визначення сегментів цільової аудиторії, саме цим і займається системний маркетинг.

План просування і його здійснення

Для того, щоб просування принесло успіх і процвітання клініці, дуже важливо чітко розуміти і визначати маркетингові цілі і завдання. Розуміти, яким чином вони досягаються. Тут, на цьому етапі в план просування обов'язково вноситься реклама. Найбільш успішно використовуються:

• Сам сайт клініки - зібрана в ньому повна, достовірна і актуальна на теперішній момент інформація про клініку викликає довіру у відвідувачів.

• Соцмережі - сторінка клініки в соціальних мережах знову-таки з викладеною інформацією про послуги допоможе поширенню відомостей про клініку та вдячних відгуків пацієнтів.

• Гугл мій бізнес - бізнес сторінка в Гугл визнана одним з головних інструментів сучасної реклами.

І, звичайно ж, кажучи про рекламу не можна забувати і про зовнішні джерела, радіо і телерекламу, численних популярних блогерів, до думки яких зараз прислухається велика кількість інтернет-користувачів. Всі ці методики впливу на потенційних відвідувачів клініки не тільки стимулюють перше замовлення послуги, а й створюють у пацієнтів лояльну думку про стоматологічну клініку.

Висновки

Таким чином, саме просування, будучи невід'ємною частиною системного маркетингу, має на увазі регулярне інформування користувачів про послуги стоматологічної клініки, переконання потенційних і існуючих пацієнтів у відмінній якості послуг, що надаються і формування довіри.

Всього цього достатньо легко досягти і згодом підтримувати на належному рівні за допомогою постійного, системного маркетингу. У разі якщо роботи будуть проводитися одноразово, нерегулярно - результат буде набагато менш ефективним, по суті, його можна буде навіть назвати практично непомітним. Якісний результат просування можливий тільки при впровадженні в роботу стоматологічної клініки регулярного системного маркетингу.

НАШІ КОНТАКТИ
+38068 103 99 98
dentalspaconsult@gmail.com
Ми в соціальних мережах:
Close
Зв'яжіться з нами:
Viber
Messenger
Mail
Phone
Copyright © Dental Spa Consult