Dental Spa Consult

Просування клініки. Коли і як довго?

Безумовно, будь-яка рекламна активність повинна мати свої цілі і завдання, і в залежності від них і планується термін і тривалість рекламної кампанії. Так наприклад, якщо рекламується акція, то її потрібно запускати тижнів за два до старту і так само тижнів за два припиняти, щоб люди встигли помітити, прийняти рішення і скористатися пропозицією. Якщо іміджева рекламна кампанія, то на неї практично не впливає сезонність або попит на послуги. Оптимально використовувати час найменших цін на носіях (наприклад, на телебаченні і радіо є сезонні надбавки) і найменшогу попиту на носій - перед святами, наприклад, на радіо завжди багато реклами і ваша може просто "загубитися".

Крім того, завжди потрібно враховувати ще й рекламний носій - як він працює. Наприклад, контекстна реклама в гуглі дає моментальний відгук, зовнішня реклама (борд, сітілайт) починає працювати через два тижні, але і швидко "зношується", тому що рекламний сюжет швидко стає частиною "інтер'єру" і ті, хто постійно біля нього проходять - перестают його помічати.

Також важливо пам'ятати - чим довше термін прийняття рішення - тим довше необхідно впливати на потенційного пацієнта. Пацієнту легко прийняти пропозицію на послуги чищення зубів, а ось рішення про імплантацію має бути зваженим, тому пацієнт витрачає на нього більше часу. Як дізнатися такий час? - питайте пацієнтів, спостерігайте, аналізуйте скільки часу проходить з тих пір, як пацієнту повідомляють про необхідність певного лікування і коли він його починає.

Ну і часте питання - чи варто запускати рекламу коли йде сезон на послуги або навпаки, спад. Ніби як якщо сезон, то пацієнти і так приходять - навіщо зайвий раз витрачати кошти або якщо вони не йдуть, то який сенс реклами? В даному випадку можуть бути різні стратегії активності - спробуйте все і для себе вирішите, що оптимально. Наприклад, якщо давати рекламу в сезон, то ви можете ще більше залучити пацієнтів, в той же час потрібно розраховувати власні потужності. Пацієнтам не дуже подобається лист очікування на кілька місяців. Так само можна підтримати клініку пацієнтами в несезон.

І звичайно спостерігайте за конкурентами. Якщо конкуренти не рекламуються в несезон, то якраз їх час "тиші" можна використовувати для власної реклами.

Стратегій і тактик багато - аналізуйте, спостерігайте, пробуйте. Завжди залишайте місце новому і тоді все у вас буде добре з рекламою.

НАШІ КОНТАКТИ
+38068 103 99 98
dentalspaconsult@gmail.com
Ми в соціальних мережах:
Write Close
Close
Зв'яжіться з нами:
Viber
Messenger
Mail
Phone
Copyright © Dental Spa Consult