Dental Spa Consult

Проблеми в стоматології. Що робити?

Як часто Ваша компанія стикається з дрібними проблемами? Або співробітники не інформують Вас про проблеми, щоб не засмучувати керівника.

Лікар обіцяв передзвонити пацієнту, але забув. Хто винен? Лікар, який після складної операції думає зовсім про інше? Або асистент, який не може здогадатися про обіцянку лікаря?

Адміністратор обіцяв розібратися із запитом пацієнта, але не передав по зміні відповідь на запит. Хто винен? Адміністратор, який завантажений прямою роботою адміністратора, але крім цього виконує функції секретаря, веде початкову бухгалтерію, замовляє матеріали, веде загально-клінічну звітність і т.д. і т.п.?

Лікар сказав пацієнту, що завтра йому надішлють складений план лікування, але пацієнтові нічого не прислали. Хто винен? Лікар, який сказав асистентові, але асистент забув (не вміє користуватися ел. поштою і т.д.)?

Пацієнт залишив на сайті скаргу, але йому ніхто не передзвонив. Хто винен?

Список можна довго продовжувати...

Всі дрібні проблеми ведуть до відтоку пацієнтів з вашої клініки, а відповідно - втрати прибутку.

ВИННІ не ваші співробітники, а винна система, вірніше, відсутність системи у вашій клініці.

Винен керівник, який не зміг систематизувати свій бізнес!!!

Що робити:

● Прописати стандарти сервісу.

● Прописати стандарти роботи клініки.

● Прописати стандарти якості.

● Прописати стандарти операційного управління.


Ви можете це зробити самостійно, а можете довірити професіоналам!
НАШІ КОНТАКТИ
+38068 103 99 98
dentalspaconsult@gmail.com
Ми в соціальних мережах:
Close
Зв'яжіться з нами:
Viber
Messenger
Mail
Phone
Copyright © Dental Spa Consult