Dental Spa Consult

Про посмішку!

Напевно, що всі тренінги, тренери, книжки, блогери і ще бог зна хто в один голос кажуть "адміністратор має посміхатися", "лікар на консультації має посміхатися", "на фото в соціальних мережах, на сайті персонал має посміхатися"... короче... всі мають посміхатися - і буде вам щастя і будуть пацієнти.

А ще до посмішки прив'язати KPI і штрафувати та мотивувати за посмішку! - і успіх гарантовано?

І чи справді це так?

І саме тут маємо проблему. Бо не всі посмішки однаково корисні. Вимучена, або посмішка як у робота користі не принесе.

Пацієнт оцінює, в першу чергу, якість послуги: коли його обслуговують добре і посмішка щира. Коли обслуговування погане, то посмішка взагалі не має значення - чи вона щира чи ні!

Що ж робити?

Можна витратити купу грошей та часу на емоційні тренінги керування настроєм.

Можна через пошук персоналу підбирати людей, для яких посмішка стиль життя.

Не можна "заставляти" посміхатися і тим більше наказувати чи мотивувати за посмішку.

Правда, вона десь посередині - пробуйте різні методи отримування "щирої" посмішки, працюйте над настроєм всередині команди, цікавтеся життям своїх підлеглих, а ще постійно і системо вимірюйте рівень задоволення своїх пацієнтів. Вони точно вкажуть на те, де треба допрацювати!
НАШІ КОНТАКТИ
+38068 103 99 98
dentalspaconsult@gmail.com
Ми в соціальних мережах:
Close
Зв'яжіться з нами:
Viber
Messenger
Mail
Phone
Copyright © Dental Spa Consult