Dental Spa Consult

Платні чи безкоштовні консультації в клініці

Одні клініки надають перевагу платним консультаціям, інші вважають, що консультації мають бути лише безкоштовні. Як краще? Що обрати для своєї клініки?

З бізнес-процесом все зрозуміло - будь-яка робота має бути оплачена, витрати покриті. Це суть будь-якого бізнесу - отримувати додаткову вартість. Відповідь на питання оплатних чи безкоштовних консультацій лежить в площині маркетингу.

Щоб прийняти правильне рішення, потрібно зважити всі За та ПРОТИ.

Безкоштовна консультація - це форма привернення уваги пацієнта. Дати можливість спробувати "товар" та "купити" його. На висококонкурентному ринку це досить дієвий інструмент. Але він має нюанси. Досить часто всередині клініки члени команди, а саме лікарі саботують надання такої послуги пацієнту безкоштовно. Вони навіть чесно кажуть про це пацієнту. Вони чесно не розуміють, чому мають розпинатися задарма. Якщо в клініці таке є, то це недопрацювання ваше чи вашого директора. Якщо цю проблеми не вирішити, то лікар своїм відношенням зведе нанівець всі маркетингові зусилля і замість лояльного пацієнта ви отримаєте невдоволення пацієнтів, низьку якість наданої послуги, купу відгуків в мережі, та ще й репутація страждатиме.

Як думаєте, після такого, пацієнти повірять у наступні ваші акції, пропозиції і чи взагалі повірять вам, якщо вже на первинній консультації отримують низьку якість і бурмотіння лікаря "мене заставили працювати безкоштовно, чому я маю перед вами старатися дарма?".

Що робити?

1. Клініка має взяти всі витрати часу та матеріалів на себе. Лікарю має бути оплачений його час. Або ж маєте з ним домовитися, щоб всі були у виграші.

2. Керуючий / власник клініки має відпрацювати аргументацію лікарю про необхідність такої послуги, повинен показати йому майбутню цінність його "безкоштовної" роботи.

3. Обов'язково має бути прописаний та впроваджений регламент надання данної послуги. І лікар і пацієнт мають розуміти що саме вони отримують в результаті.

4. Пацієнту данна послуга має бути показана як цінність і цю цінність він має відчути на собі, що дійсно отримує те, що в інших клініках варто грошей.


Якщо ви думаєте, що платна консультація - це просто стрічка в прайсі і її ніяк не потрібно пояснювати - всі і так розуміють, що безкоштовно нічого не буває - ви помиляєтесь. По-перше, на фоні конкурентів з безкоштовними консультаціями ви виглядаєте не досить привабливо. По-друге, ви також маєте пропрацювати цінність даної послуги всередині клініки.

За великим рахунком, у кожної послуги в клініці має бути чітка структура та опис - що до неї входить, в якому об'ємі, який результат для пацієнта і яка цінність пацієнту. І якщо у вас багато конкурентів з безкоштовними консультаціями, то і ваші лікарі і пацієнти мають розуміти різницю між вашими консультаціями та консультаціями конкурентів. Іншими словами - ваші консультації мають відрізнятися. І якщо ваш лікар (адміністратор, директор, всі кого це стосується) не зможуть пояснити різницю і продати послугу - ви не отримаєте пацієнта.
НАШІ КОНТАКТИ
+38068 103 99 98
dentalspaconsult@gmail.com
Ми в соціальних мережах:
Close
Зв'яжіться з нами:
Viber
Messenger
Mail
Phone
Copyright © Dental Spa Consult