Усіх вітаємо з початком весни! Першого дня нового місяця просто зобов'язані поговорити про планування.
Планування – одна з основних функцій менеджменту, спрямована на постановку цілей, завдань та дій у майбутньому. За своєю сутністю функція планування має відповідати на питання: де ми зараз знаходимося, куди хочемо рухатись та яким чином ми будемо цього досягати.
При цьому важливо розподілити масштаби планування:
1. Стратегічне – містить у собі план розвитку компанії на 3-5 років і більше. Стратегічний план є вершиною над усіма іншими планами, характеризує місію організації, її цілі та стратегії.
2. Тактичне – має за основу уточнення, доповнення та подальшу конкретизацію стратегії. Основна мета тактичного планування – визначити найбільш ефективні способи досягнення стратегічних цілей.
Ці два види планування мають бути логічно взаємопов'язані за допомогою дерева цілей або каскадування задач.
Правильно поставлені цілі мають відповідати п'ятьом ключовим вимогам:
● Конкретність. Який саме результат має бути? Хто приймає участь у його досягненні та чи є для них умови? Одна ціль – один результат.
● Вимірюваність. Бажаний результат фіксується у цифрах – обов'язково (показник та його значення).
● Можливість досягнення. Об'єктивна оцінка реалістичності поставленого завдання. Нереальні задачі вбивають мотивацію до їх виконання.
● Значущість. Результат має приносити вигоду, інакше поставлена ціль не має сенсу для компанії.
● Обмеженість у часі. Завдяки встановленому дедлайну можна контролювати процес досягнення цілей.
Для успішного розвитку бізнесу стратегічне оновлення планів має відбуватись щороку, тактичне оновлення та коригування – мінімум раз на квартал, з проміжним аналізом показників раз на місяць.
Бажаєте дізнатися більше? - Звертайтеся! 068-103-99-98 Долучайтеся до нашої групи у вайбер та приймайте участь у дискусії: http://bit.do/eRLdo