Dental Spa Consult

План лікування

Чи часто Ви, як головний лікар клініки, стикалися з такими проблемами, що пацієнт прийшов до вас на прийом, а план лікування не стратегічний.

Ви оцінюєте прогноз кожного зуба окремо і зубощелепної системи в цілому.

Пропущена зубо-щелепна деформація, недодіагностований ятрогенний пародонтит, фрактура кореня, як наслідок функціонального перевантаження, поєднана паро-періодонтальна патологія в зубі зводить нанівець все попереднє лікування в середньостроковій перспективі.

А пацієнт вже пройшов багато етапів лікування в вашій клініці і оплатив за лікування десятки тисяч гривень, і ви розумієте, що завтра, найімовірніше всього, буде репутаційний удар по іміджу клініки або фінансові втрати на усунення помилки.

Що робити? Звертатися за допомогою до юристів та відстоювати свою точку зору, чи переробляти за рахунок власника помилку лікаря?

З такою, чи с подібними проблемами наші клієнти мають справу доволі часто.

Ми радимо:

1. Визнати помилку та не псувати імідж клініки, а переробити неякісне лікування. Якщо провести калькуляцію, то зрозуміло, що на відновлення іміджу ваша клініка витратить більше ніж на переробку.

2. Систематизувати роботу головного лікаря! Систематизація роботи головного лікаря - це створення системи управління, яку, в разі потреби, можна передати іншому співробітнику.


Ви можете самостійно систематизувати роботу головного лікаря, а якщо у вас на це немає часу, або ви не знате з чого краще почати – звертайтесь до наших експертів з організації якісного лікування.
НАШІ КОНТАКТИ
+38068 103 99 98
dentalspaconsult@gmail.com
Ми в соціальних мережах:
Close
Зв'яжіться з нами:
Viber
Messenger
Mail
Phone
Copyright © Dental Spa Consult