Dental Spa Consult

Оцифровка маркетингу

Якщо ви не оцифровуєте маркетинг, вважайте, що витрачаєте гроші марно!

Які показники потрібно фіксувати і якими інструментами це робити (збережіть і користуйтеся):

Первинні пацієнти. Фіксуйте кожного звідки він до вас потрапив. Для цього використовуйте:

● CRM систему з телефонією,

● сервіси call tracking,

● Google Analytics,

● питання / анкети при першому відвідуванні,

● питання при записі у клініку (через будь який інструмент).


Будьте готові, що не завжди отримуватимете правду там, де втручається людський фактор: по-перше, сам пацієнт може сказати перше, що йому заманеться, по-друге, адміністратори не завжди сумлінно ставляться до фіксування інформації. Але завжди використовуйте перехресний моніторинг для отримання найбільш точних данних.

За допомогою відслідковування цих данних ви зможете аналізувати:

1) кількість та динаміку відвідування клініки через різні канали;

2) знати вартість пацієнта кожного каналу;

3) знати середню сумму лікування пацієнта кожного каналу;

4) знати ефективність кожного каналу;

5) відслідковувати ефективніть рекламних акцій.


Усі ці показники допоможуть вам ефективно витрачати кошти і обирати саме ті канали для інвестицій, які принесуть вам найбільшу кількість пацієнтів.

Дізнайтесь в наступних постах про інші показники оцифровки вашого бізнесу.

Доречі, ми залюбки порахуємо Вам ваших пацієнтів, проаналізуємо показники ефективності, вам варто лише нам зателефонувати.
НАШІ КОНТАКТИ
+38068 103 99 98
dentalspaconsult@gmail.com
Ми в соціальних мережах:
Close
Зв'яжіться з нами:
Viber
Messenger
Mail
Phone
Copyright © Dental Spa Consult