Dental Spa Consult

Наради? - Навіщо?

Чи проводяться у вашій клініці збори, планерки, наради, стратегічні сесії? З якою періодичністю? Хто проводить збори у вашій клініці? Які питання обговорюються? Хто бере участь у зборах?

Збори з персоналом це визначення точок росту в компанії.

Всі проблеми рекомендовано розглядати не з позиції "хто винен", а з позиції "МИ ЗНАЄМО ЯК СТАТИ КРАЩЕ".

Якщо ви самі не побачите або не визнаєте свої помилки або свої недоліки, в стрімко мінливих "забаганок" пацієнтів, то ваші пацієнти підуть до конкурентів.

Усі помилки, великі і невеликі проблеми - це точки для зростання вашої компанії.

Збори необхідні для:

● покращення якості лікування;

● поліпшення рівня сервісу обслуговування;

● вдосконалення корпоративної культури;

● формування або вдосконалення операційних стандартів клініки.


Для ефективності зборів рекомендуємо розділити їх на блоки:

Загальні питання. В даному блоці повинен бути присутній весь колектив: прибиральниці, асистенти, адміністратори, стерилізаційні медсестри, лікарі. Розглядаються питання місії компанії, цінності, плани, вектор розвитку.

Сервіс. Склад співробітників той самий. Розглядаються принципи сервісу, операційні стандарти.

Санітарно-епідемічний режим. У складі: асистенти, стерилізаційні медсестри, на деяких темах, повинні бути присутні лікарі.

Якість лікування. Склад: лікарі, головний лікар, керівник. Розглядаються клінічні випадки, плани лікування, проводяться консиліуми. В даному блоці формуються критерії якості лікування, командна лікарська робота.

Графік зборів затверджується на місяць.

Чим простіше ви будете доносити свої ідеї на зборах, тим більше шансів, що вас зрозуміють. Практики - спрощують. Теоретики - ускладнюють.

Частіше зустрічайтеся зі своїм колективом, тоді у вас буде згуртована й сильна команда!
НАШІ КОНТАКТИ
+38068 103 99 98
dentalspaconsult@gmail.com
Ми в соціальних мережах:
Close
Зв'яжіться з нами:
Viber
Messenger
Mail
Phone
Copyright © Dental Spa Consult