"Помилки в управлінні стоматологічною клінікою. Досвід проведених аудитів стоматологій". Конференція в рамках виставки "Медвін: стоматологія"
10 вересня 2021 року, ВЦ "КиївЕкспоПлаза"
Зареєструватися
Щороку ми проводимо десятки аудитів стоматологій та оцінюємо загальний стан справ на стоматологічному ринку України. Безумовно, немає навіть двох однакових клінік, кожна по своєму індивідуальна. Та, з-поміж усього побаченого, ми можемо виділити певний набір загальних помилок, які зазвичай дорого коштують власникам - гальмують розвиток бізнесу, блокують потенційно досяжний прибуток, а то й навіть призводять з часом до кризи та банкрутства.
На цьому заході ми поділимося основними розповсюдженими помилками в управлінні стоматологією, розкажемо, чим вони небезпечні та дамо рекомендації по усуненню.
Для кого:
● Для власників стоматологій, що хочуть розширити свої знання щодо системних та несистемних підходів у бізнесі, отримати розгорнутий професійний кругозір того, що відбувається на ринку стоматологій, побачити можливі небезпеки та нові точки розвитку для свого бізнесу.
● Для найманих управлінців, що прагнуть підвищити свою ефективність та отримати лайфхаки з оптимізації робочих процесів.
Ви отримаєте:
1
Чітке розуміння відмінності системного та несистемного бізнесів.
2
Розуміння, скільки коштують помилки та скільки ви втрачаєте в грошах.
3
Практичні рекомендації з усунення помилок.
Ми розберемо:
Маркери-відмінності системного (ефективного) та несистемного бізнесу.
Основні помилки, виявлені після проведення аудитів, за напрямками:
Робота адміністраторів.
Робота лікарів та ефективність Головного лікаря.
Виконання функцій операційного менеджера (керуючого / директора).
Робота з фінансами та статистичними показниками.
Виконання функцій власника клініки
Просування клініки: де втрачаються пацієнти
Наслідки та небезпеки помилок:
● На що впливає кожна помилка.
● Як це сприймає та оцінює пацієнт.
● Як запобігти виникненню таких помилок чи їх повторенню.
Програма заходу:
10:45 - 11:00
Реєстрація учасників.
11:00 - 12:00
Тетяна Соколенко - "Вступ. Чим і ким керує керуючий клініки".
12:00 - 13:00
Євгенія Половецька - "Що не так з ресепшеном, чи який він - ідеальний адміністратор?".
13:00 - 14:00
Олена Гончаренко - "Помилки в управлінні персоналом стоматологічної клініки".
14:00 - 15:00
Вікторія Бухало - "Управління якістю. Ключові помилки в роботі головного лікаря та медичної частини".
15:00 - 16:00
Вікторія Обідовська - "Просування клінік: сайти, соціальні мережі, присутність клінік в інтернеті".
16:00 - 16:15
Завершення.
Зареєструватися
Дата та час проведення: 10 вересня 2021 року, з 10:45 до 16:15.
Локація: в рамках виставки Медвін: стоматологія, адреса: ВЦ "КиївЕкспоПлаза", Житомирська траса М06, с. Березівка, вул. Амстердамська, 1.
Детальна інформація та реєстрація за телефоном: 068-103-99-98
Вартість участі: 300 грн.
Оплата:
ФОП ГОНЧАРЕНКО ОЛЕНА ВІКТОРІВНА ЄДРПОУ: 2705509422 Рахунок: UA063052990000026008026218633 Банк: ПЕЧЕРСЬКА ФIЛIЯ АТ КБ "ПРИВАТБАНК" МФО Банка: 300711
Спікери:
Тетяна Соколенко, керуючий партнер DSConsult, експерт з операційного управління.
Гончаренко Олена, партнер DSConsult, експерт зі систематизації бізнес-процесів та HR.
Обідовська Вікторія, партнер DSConsult, експерт зі стоматологічного маркетингу.
Половецька Євгенія, експерт з менеджменту організацій та адміністрування.
Вікторія Бухало, медичний експерт.
Відгуки клієнтів з вебінару на дану тему
Выражаю свое восхищение. Вебинар был замечательным. Информации, которую дала Татьяна, было достаточно для того, чтобы проанализировать и начать работать. Ведь если не кривить душой во многих медицинских центрах нет той информации и не ведётся столько документации в надлежащего уровня. И благодарю за то, что есть такие люди, которые могут помочь и предоставить такие услуги, которые могут вывести нас налучший уровень обслуживания. Удачи в вашем деле и благодарных клиентов!
Олена Балагуц
директор стоматології "Братья Лепские Плюс", м. Київ
Дуже дякую команді DSConsult за проведений вебінар. Поданий там матеріал - це найкраще, що я коли небудь чув по управлінні стоматологією, відкрив мені очі на речі, яких я раніше не бачив, і які стануть дуже корисними для мене і для моїх клієнтів. З радістю прийму участь в наступних подібних заходах.