Dental Spa Consult

Матриця емоцій

Що треба робити, щоб пацієнти були з вами завжди?

Докладаєш багато зусиль, щоб пацієнт з'явився на порозі клініки, нарешті він прийшов і... не повернувся.

Факторів цього може бути безліч, і ви маєте кожен випадок аналізувати і робити висновки, щоб цього не сталося в майбутньому. А якщо причини повторюються, то у вас в клініці є системна помилка, яку потрібно негайно виправляти.

Але є ще дещо! Кожен пацієнт... він же клієнт і він же споживач наших послуг має пережити з вами хоча б одну емоцію! Уявіть собі драбину, де кожна щаблинка - це певний рівень емоцій. В ідеальній картинці всесвіту ваш клієнт має переживати з вами всі рівні емоцій.

Отже:

Рівень 1. Потреба в важливості та значимості.

На цьому рівні клієнт хоче відчувати "Я крутий, що купую у них". Зазвичай, цей рівень стосується "модних" або дуже "розкручених" брендів. Стоматологій серед них одиниці, але вони є.

Рівень 2. Стабільність та визначеність.

Зазвичай, цей рівень стосується фінансових установ, де будь-які коливання викликають хвилювання у клієнта. Але і в стоматології цей рівень важливий, бо пацієнт хоче бути впевненим, що обслуговування у вас не принесе йому сюрпризів, адже він доручає вам своє здоров'я.

Рівень 3. Бажання відносин.

На цьому рівні клієнту важливо відчувати комфорт, турботу, що про нього піклуються, вгадують його бажання.

Рівень 4. Бажання самоідентифікації.

Це коли клієнт відчуває, що впливає на продукт. Ви скажете, до чого тут стоматологія? Рішення про вибір методу лікування маєте приймати разом з пацієнтом! От Вам і задоволення бажання самоідентифікації - пацієнт відчуває, що впливає на ситуацію.

Якщо ваша клініка задовольняє всі ці рівні емоцій, то певно що пацієнти повертаються знову і знову, і ще й дають багато рекомендацій.
НАШІ КОНТАКТИ
+38068 103 99 98
dentalspaconsult@gmail.com
Ми в соціальних мережах:
Close
Зв'яжіться з нами:
Viber
Messenger
Mail
Phone
Copyright © Dental Spa Consult