Маркетингова стратегія – це комплексний план розвитку бізнесу, спрямований на збільшення продажів та прибутку. Без такого плану компанія не матиме чіткого курсу та буде розпорошуватися по мілким сьогоденним цілям, які можуть не співпадати з глобальною бізнес-ціллю та навіть суперечити між собою, сповільнюючи бізнес.
Як це працює?
У кожного бізнесу є своя глобальна мрія, прагнення, бізнес-ціль: стати лідером ринку в імплантації / лідером з надання стоматологічних послуг в своєму регіоні / лідером за силою бренду (top of mind) тощо.
Для цієї цілі мають бути окреслені критерії: кількісні (наприклад, кількість встановлених імплантів на рік, або % населення, що користується послугами саме вашої клініки і так далі), часові, якісні показники тощо.
Маркетинг-стратегія швидко та ефективно прокладає шлях до цієї цілі:
● Проводиться аналіз (конкурентів, власного продукту, його унікальних переваг, цільової аудиторії, що для неї важливо, які є потреби, як клініка може допомогти у вирішенні потреб, який загальний стан ринку тощо).
● Створюється план (на яку цільову аудиторію орієнтуватися, з якими рекламними подачами на неї виходити, де розміщувати рекламу, бюджети, прогнозні результати, терміни впровадження тощо).
Де взяти прописану маркетинг-стратегію?
Як правило, приблизний план, як рухатися до своєї мрії, є у власника. Втім, якщо власник – не маркетолог, і прагне якісно зануритися у маркетинг, тоді залучаються маркетологи-стратеги.
Якщо у вас ще немає прописаної маркетинг-стратегії, але ви розумієте її важливість та потребуєте розробки – звертайтесь! У нас колосальний досвід роботи зі стратегіями, тож допоможемо!
☎ 068 103-99-98
Долучайтеся до нашої групи у вайбер, та приймайте участь у дискусії: http://bit.do/eRLdo
Telegram-канал: https://t.me/stomat_business