Dental Spa Consult

Лікар не лікує так, щоб свідомо принести шкоду пацієнту

"... Лікар не лікує так, щоб свідомо принести шкоду пацієнту. Лікар може погано лікувати від незнання або від поганого оснащення. Те ж саме відбувається з адміністраторами клінік - вони не працюють погано спеціально, просто їм ніхно не розповів, як потрібно працювати добре і не дав для цього інструментів..."

Спілкування пацієнта з адміністратором - важливий етап в роботі стоматологічної клініки. Пацієнт через адміністратора починає знайомство:

- з клінікою,

- з брендом,

- з професіоналізмом лікаря,

- з наявністю в клініці цінного стоматологічного обладнання, обладнання для стерилізації інструментів.


За спиною адміністратора стоїть бренд та репутація клініки, лікарі, реалізовані надважкі плани лікування тощо. І подальші відносини з клінікою залежать саме від того, наскільки грамотно та якісно веде адміністратор комунікацію, а також через його "емоційний" інтелект.

То хто такий високопрофесійний адміністратор, та якими якостями та навиками він має бути наділений? Як надавати якісний сервіс в клініці, щоб пацієнт залишився задоволеним, як правильно записати по телефону пацієнта таким чином, щоб він прийшов? Як вести діалог адміністраторам, які радять лікаря, проводять записи на прийом та пояснюють всі організаційні моменти, що стосуються лікування?

Адміністратор в клініці - це бізнес-одиниця, яка має приносити дохід.

Щоб адміністратор приносив дохід потрібно:

● Залучити досвідченого адміністратора. Мінуси: важко знайти; філософія, цінності та завдання з попереднього місця роботи можуть відрізнятися від вашої компанії; висока вартість такого спеціаліста.

● Навчити такого спеціаліста. Коли в компанії професійний розвиток будь-якого спеціаліста побудований через навчання - це завжди плюс. Але завжди є ризик, що навчений спеціаліст вас покине.

● Купити навчальну літературу. Щоправда в ній інформація не адаптована під вас, поради універсальні, тобто потрібно ще адаптовувати таку літературу до вашої компанї. Мінуси: купити - купите, а читати ніхто не буде.

● Прописати самостійно бізнес-процеси, основою яких буде власна філософія та правила. Правильно прописаний бізнес-процес зі скриптами, положеннями, функціоналом, регламентами просто не дасть шансів діяти адміністраторам так, як їм заманеться.

І все це досить очевидні речі, тож використовуйте їх.

Починайте систематизацію і ставайте кращими. Не знаєте як? - Звертайтеся до нас вже зараз!
НАШІ КОНТАКТИ
+38068 103 99 98
dentalspaconsult@gmail.com
Ми в соціальних мережах:
Write Close
Close
Зв'яжіться з нами:
Viber
Messenger
Mail
Phone
Copyright © Dental Spa Consult