Останнім часом в Україні поширилося явище «культури скасування». Механізм стає все більш дієвим в суспільстві, тож хочемо приділити увагу та пояснити, як це працює, і чому про це варто знати.
● Що це за явище?
Культура скасування (cancelling або call-out culture) є формою суспільного бойкоту як реакції на неприйнятну для суспільства поведінку. При цьому об'єктом реакції може бути не тільки окрема людина, а й цілі бренди та компанії – їм обвалюють репутацію та можуть навіть практично «стерти» з мереж.
● Як це працює?
За гучного розголосу якоїсь ситуації компанії отримують масові скарги реальних людей, обурених певною дією чи висловлюванням. На сторінках у мережі різко підскакує кількість коментарів, негативних відгуків, блокувань. У найгіршому випадку – сторінки видаляються техпідтримкою через велику кількість скарг. Прикладами хвиль «скасування» минулого року стали Banda, Yaro, трохи зачепило Епіцентр та навіть Netflix.
● Що робити?
Наразі немає єдиної думки, наскільки правильною є підхід культури скасування, адже гігантів з великим медіаресурсом «скасувати» складно, а от середній бізнес, куди відносяться і стоматології, - може добряче зачепити. Тож вмикаємо профілактику:
1. Ще раз передивіться правила користування мережами та фільтруйте контент, суворо дотримуючись цих правил (так ви не даєте підстав для обгрунтування скарг).
2. Встановіть зі співробітниками стандарти комунікації в соцмережах, аби через одного співробітника не постала під удар уся компанія.
3. Регулярно працюйте над зміцненням репутації. Що більше суспільство розумітиме ваші ключові цінності, то більше «адвокатів бренду» буде у компанії на випадок будь-якої ситуації.
Бажаємо міцної репутації та прихильних пацієнтів. І якщо що - звертайтеся! ☎ 068 103-99-98 Долучайтеся до нашої групи у вайбер, та приймайте участь у дискусії: http://bit.do/eRLdo Telegram-канал: https://t.me/stomat_business