Говорячи трохи раніше про тренди, ми згадували, що насправді на ринку дещо переоцінене поняття кадрового голоду. Так, класних спеціалістів небагато, але вони є. Просто тепер саме вони обирають компанію, а не навпаки. Тож клініки з міцнішою HR-репутацією завжди залишатимуться у виграші.
Та навіть якщо кандидат ще нічого про вас не знає, ані хорошого, ані поганого, він швидко складе свої враження від того, як з ним взаємодіють. Ми зібрали фактори, чому ваш майбутній лікар, асистент чи адміністратор може одразу відмовитися, зникнути, не прийти на співбесіду, стажування, не вийти на зміну:
● Час реакції. Що пізніше ви зв'язуєтеся з кандидатом, то більше шансів, що його заберуть конкуренти. Це стосується і дати співбесіди – той, хто швидко шукає роботу, надсилає десятки резюме у різні клініки, йде на перші 2-3-4 співбесіди і якщо знаходить прийнятний варіант – зупиняє пошук.
● Стиль спілкування. Частину інформації людина сприймає не за тим, що говорять, а за тим – як це говорять. Коректність, ввічливість, фокус на розмові та доброзичливість зіграють на вашу користь. Послідкуйте, як спілкуються ваші відповідальні особи з підбору персоналу.
● Суть спілкування. Кандидат рідше буде їхати на співбесіду, не знаючи хоча б базових речей – графіка роботи, оплати, основних обов'язків. Якщо з певних причин ви це не обговорюєте по телефону – дайте зрозуміти, чому. Будьте відкритими з перших кроків.
● Формат співбесіди. Забудьте про групові інтерв'ю. Це допустимо в деяких інших галузях, але не в стоматології.
Звісно, відповідальність у побудові стосунків «роботодавець – працівник» спільна, і ми не відкидаємо елемент недобросовісності та низької відповідальності деяких кандидатів – не передзвонити, не попередити, не читати опис вакансії і таке інше – також має місце. Але про це іншим разом;)
☎ 068 103-99-98
Долучайтеся до нашої групи у вайбер, та приймайте участь у дискусії: http://bit.do/eRLdo
Telegram-канал: https://t.me/stomat_business