Аналізуючи стоматологічний ринок в різних регіонах, ми помітили однакову тенденцію: за прогнозами очікувались складні часи для всіх стоматологій при пандемії. Однак є клініки, які весь рік не лише зберігають свої позиції, а й нарощують потужності, масштабуються та відкривають нові філіали.
Чому так? Все дуже просто: на ринку відбувається перерозподіл. Деякі клініки не витримують конкуренції і закриваються, інші зростають та охоплюють більші регіони.
Хто керує цим перерозподілом? – Пацієнт. Обираючи, де лікуватися, кожен пацієнт або підтримує клініку своїм вибором та коштами, або ні.
Тож як пацієнт обирає? Чому він може піти? Що для нього важливо?
● Прозорі взаємовідносини. Якщо ви чогось не кажете пацієнту, для нього це непрозорість та "сліпа зона". Якщо "ціни ми телефоном не назвемо" або "тримайте папірець з цифрами – це план лікування" тощо – це непрозорість.
● Чітка і зрозуміла інформація. Запитайте ваших адміністраторів, як часто пацієнт після первинної консультації лікаря у них запитує: "Так а що мені далі робити?". У 80% випадків пацієнтам лишається незрозумілою покроковість лікування, його тривалість, кінцевий результат, можливі ускладнення та подальші дії.
● Репутація бренду. Пацієнти часто шукають рекомендацій, бренду чи лікаря, читають відгуки в інтернеті та опитують своїх знайомих. Тому якщо ви не працюєте з репутацією, пацієнт не дійде навіть до дзвінка чи консультації.
● Індивідуальне ставлення. Людям не вистачає емоцій, чуйності. Кожному приємніше приходити у ті місця, де його називають на ім'я та приділяють увагу як особистості. Згадайте, як інколи дратують телефонні автовідповідачі ;)
● Системний підхід. У системі – впевненість і безпека, бо це знайомі правила гри. Однакова консультація у будь-якого лікаря. Однакові умови відвідування, гарантії тощо.
Порахуйте, чи всі 5 пунктів у вас виконуються? Якщо ні – швидше наздоганяйте конкурентів, а ми допоможемо, якщо що!) 068-103-99-98
Долучайтеся до нашої групи у вайбер та приймайте участь у дискусії: http://bit.do/eRLdo