Dental Spa Consult

Як оцінити результати акції?

Запуск акції – справа відповідальна, розглянемо ж, як цю акцію оцінити та визначити її ефективність.

1. Оцифрувати ключові показники, починаючи ще від цілей. Акція запускається з певною метою, тож одразу ставте конкретні цифри, що вона має вам принести. Наприклад, збільшення кількості первинних пацієнтів / імплантацій / відбілювань з… до… на місяць. Або: підвищення рейтингу в гугл з відгуками до … балів, тощо.

2. Виміряти отримані результати та порівняти з початковою ціллю. Для цього і потрібні цифри, адже тут некоректно спиратися на інтуїцію чи власні відчуття. І обов'язково визначте терміни оцінки. Інколи акція може дати результат не одразу, а трохи згодом, тож бажано заміряти 2-3 рази: одразу по завершенні акції та через кілька місяців.

3. Проаналізувати витрачений бюджет. Плануючи акцію, адекватно визначайте і кошти, що будуть у неї вкладені: просування, рекламна кампанія, оплати всім задіяним, від маркетолога та дизайнера до лікаря, який, можливо, проводить безкоштовну консультацію замість платної, і так далі. По завершенні акції перевірте, чи вклалися ви у задану суму та чи досягли при цьому бажаного результату.

4. Підрахувати окупність акції. Тут просто. Скільки з акції заробили та чи перекрили витрачений бюджет. Але:

5. Дотичні показники. Залежно від типу акції, дохід від неї може бути прихований в інших напрямках. Наприклад, ви проводили місяць безкоштовних консультацій, і самі по собі консультації збиткові. Але потім пацієнти з акції йдуть далі – на імплантацію, протезування тощо. Тоді це також варто враховувати.

Запускайте акції вдумливо і нехай будуть на користь!

+38 068-103-99-98
Долучайтеся до нашої групи у вайбер, та приймайте участь у дискусії: http://bit.do/eRLdo
Telegram-канал: https://t.me/stomat_business
НАШІ КОНТАКТИ
+38068 103 99 98
dentalspaconsult@gmail.com
Ми в соціальних мережах:
Close
Зв'яжіться з нами:
Viber
Messenger
Mail
Phone
Copyright © Dental Spa Consult