Dental Spa Consult

Скільки витрачати грошей на рекламу і просування стоматологічної клініки?

Однозначної відповіді на це питання немає, але є кілька стратегій:

1. Стратегія першості на ринку. Якщо Ви лідер ринку або прагнете стати таким, то і ваші бюджети будуть відповідні. Потрібно бути лідером не тільки в послугах, що надаються, а й в рекламних бюджетах. Якщо Ваше місце на ринку 2, 3 і нижче, то і бюджети відповідні.

2. Стратегія частки. Схожа на стратегію першості. Якщо ваша клініка за наданням послуг займає 10% частки ринку, то і ваші бюджети можуть бути приблизно 10% всіх рекламних бюджетів ринку. Якщо ви хочете збільшити частку, відповідно, збільшуєте бюджет.

3. Стратегія - навздогін за лідером. Як зазвичай це буває, у вас є найближчий конкурент один або два, з яким ви боретеся за пацієнта. Відповідно у вашій боротьбі і бюджети будуть однакові і "поле битви" ви, напевно, будете обирати одне і теж.

4. Також часто використовується наступний принцип: для виведення на ринок нової послуги зазвичай використовується інвестиційна стратегія - ви вкладаєте в її розкрутку гроші орієнтуючись на приблизний бюджет найближчого конкурента плюс трохи більше, для отримання переваги.

Ви запитаєте, а як же дізнатися скільки витрачає конкурент на рекламу? На рекламному ринку існує кілька баз, де ви зможете, звернувшись в будь-яку велику медіа-агенцію, отримати аналіз конкурентів з приблизними бюджетами.

5. Якщо Вам послуга не нова, та й орієнтуватися нема на кого, то зазвичай в таких випадках на рекламу витрачатється від 5 -15% доходу за даною послугою. Також радимо аналізувати свої рекламні кампанії і проводити аналогії між витраченими коштами і отриманим результатом, тоді ви точно сформуєте свою оптимальну частку рекламного бюджету.

Ми також допомагаємо нашим клієнтам з аналізом рекламних кампаній і створенням стратегії просування клініки. Якщо у Вас є питання, будь ласка, звертайтеся.
НАШІ КОНТАКТИ
+38068 103 99 98
dentalspaconsult@gmail.com
Ми в соціальних мережах:
Close
Зв'яжіться з нами:
Viber
Messenger
Mail
Phone
Copyright © Dental Spa Consult