Франчайзинг це одна з моделей розвитку і масштабування бізнесу. За такої моделі працюють безліч великих компаній, наприклад, "Zara", "McDonald's" і т.д. Ця модель забезпечує вибухове зростання бренду.
Головні питання перед прийняттям рішення:
Чи підходить франчайзинг для мого бізнесу?
Чи готовий мій бізнес до запуску франшизи?
Основні етапи підготовки:
1. Створення юридичної упаковки і захисту бізнесу. Сюди входить:
● реєстрація торгового знаку;
● визначення об'єктів авторських прав;
● захист продукту і технологій.
2. Створення порядку всередині команди:
● створити структуру керуючої компанії;
● скласти КРІ та систему мотивації;
● організувати ідеальний відбір кандидатів для команди.
3. Стандартизація бізнесу і формування франчайзингового пакету. Це одна з головних цінностей франшизи - повністю описати бізнес-модель з покроковими інструкціями. Що сюди входить:
● регламенти, інструкції, чек листи;
● HR-модель компанії;
● маркетингова політика мережі;
● стандартизація алгоритму продажів.
4. Запакувати компанію і франшизу. Від зовнішнього вигляду бізнесу буде залежить кількість і якість клієнтів. Сюди входить:
● фірмовий стиль;
● брендбук;
● УТП (унікальна торгова пропозиція);
● створення комерційної пропозиції.
Експерти нашого консалтингового агентства розроблять франчайзинговий пакет для стоматологічної компанії за 3-6 місяців.