Dental Spa Consult

Де просувати клініку?

1. Інтернет:

● довідники стоматологій;

● сайти-агрегатори пацієнтів;

● контекстна реклама;

● соціальні мережі;

● блоги, портали, онлайн-журнали.

Плюси: швидкий контакт, можливість починати з невеликих бюджетів, можливість включити / вимкнути моментально, можливість відстеження, можливість чіткого орієнтування аудиторії.

Мінуси: багато конкурентів.

2. Радіо - пряма реклама

Плюси: мало конкурентів, працює і на підвищення знання бренду, відмінно працює в парі з зовнішньою рекламою, якісна аудиторія.

Мінуси - працювати починає після 2-3 тижнів трансляції, підходить скоріше для мереж або дуже великим клінікам.

3. Зовнішня реклама

Плюси: можна використовувати в якості додаткового вказівника, якщо клініку погано видно.

Мінуси: варто вибирати тільки хороші конструкції, погані працювати не будуть, аудиторія не вибіркова.

4. Телебачення

Плюси: все ще найдешевший контакт, відмінно працює на формування бренду. Краще використовувати формат PR (інтерв'ю, сюжет, участь в спеціалізованих програмах).

Мінуси: підходить дуже великим стоматологічним мережам і брендам, поріг входу дуже високий.

5. Друкована преса (журнали, газети)

На жаль, цей формат реклами вже вмирає. Якщо сильно хочеться, ще можна використовувати його у вигляді інтерв'ю або якщо потрібно досягти дуже вузької аудиторії, яка в інший спосіб недосяжна. Вартість контакту дуже висока.

Якщо ви давно працюєте на ринку, то напевно знаєте який саме канал працює для вас найкращим чином. Обов'язково відстежуйте як до вас потрапляє пацієнт. Завжди залишайте місце новому - так зможете потрапити на швидкозростаюче і ефективне медіа, яке надасть суперрезультати.

Якщо ви тільки відкриваєтеся - використовуйте досвід конкурентів, вони то вже все випробували і залишили собі те, що працює.
НАШІ КОНТАКТИ
+38068 103 99 98
dentalspaconsult@gmail.com
Ми в соціальних мережах:
Close
Зв'яжіться з нами:
Viber
Messenger
Mail
Phone
Copyright © Dental Spa Consult