Dental Spa Consult

Ціни: називати чи ховати?

На якому етапі пацієнт має дізнатися про ціни вашої клініки?

Хтось розміщує прайс на сайті, хтось навчає адміністраторів інформувати про ціни під час запису, хтось – лишає це на плечах лікаря-стоматолога та покладається на успіх первинної консультації. Який шлях обрати?

● Етап розкриття ціни залежить від вашої цільової аудиторії та стратегії її залучення. Середньому та економ-сегменту ціни потрібно показувати раніше (сайт, адміністратор), аби не «ганяти» до клініки не свою аудиторію: комусь може бути справді дорого, комусь – надто дешево (так, вони існують;)). У преміальному ж сегменті ціна відіграє меншу роль, і не завжди є акцентом. Проте інформувати про загальний порядок цін, особливо первинному пацієнту, – ознака гарного тону.

● Розмова про ціни залежить і від того, чи вмієте ви презентувати послуги компанії.
Одна і та ж цифра в 1000 грн може сприйматися пацієнтом і дорого, і прийнятно, і дешево – залежно від того, яку цінність, переваги та вигоду закладено в цьому продукті. Що більше такої інформації ви транслюватимете на сайті, в соцмережах та через адміністраторів, то чіткіше пацієнт розумітиме, за що він платить.

● Відсутність цін у вільному доступі підсвідомо сприймається пацієнтами як факт, що компанія чомусь свідомо не хоче це показувати.
Уявіть, що ви заходите на сторінку будь-якого бренду і розумієте, що там приховано розділ «відгуки»… яке враження буде? І з цінами так само. Пацієнту важливий не стільки факт ціни, а відкритість клініки і готовність прозоро демонструвати інформацію про себе, у тому числі прайс.

Бажаєте дізнатись більше? Ми поруч!

+38 068-103-99-98
Долучайтеся до нашої групи у вайбер, та приймайте участь у дискусії: http://bit.do/eRLdo
Telegram-канал: https://t.me/stomat_business
НАШІ КОНТАКТИ
+38068 103 99 98
dentalspaconsult@gmail.com
Ми в соціальних мережах:
Close
Зв'яжіться з нами:
Viber
Messenger
Mail
Phone
Copyright © Dental Spa Consult