Dental Spa Consult

Як сформувати ціну на послуги клініки?

Чого тільки не зустрічали ми на різних курсах, в книгах та на практикумах - як правильно сформувати ціну на стоматологічні послуги і зазвичай, у нас були такі клієнти, які так і не відповіли на питання, чому та чи інша послуга стільки коштує і як формувалася ціна.

Отже, теорія - це теорія, а на практиці бачимо такі методи формування ціни:

1. Як у конкурента. Ми визначаємо того, з ким будемо боротися за пацієнта і ставимо аналогічну ціну. Метод такий собі, бо у Вас з конкурентом можуть бути зовсі різні вхідні данні та історії.

2. Ціну, відповідну сегменту в якому працюємо. Ніби то все логічно, якщо ми лакшері клініка, то і ціни відповідні. Але не лише ціна визначає рівень клініки, а й супутні послуги та рівень сервісу, локації, рівень співробітників та лікарів. Пам'ятайте про це.

3. Ставимо ціну відповідно до витрат і додаємо націнку яку заманеться. Якщо у вас немає конкурентів і стоїть черга з пацієнтів, то може спрацювати..

4. Економічний спосіб - найбільш правильний та грунтовний. Ціна на послугу складається з витрат на матеріали, витрат на оплату праці лікаря, маркетинг, постійних витрат клініки (оренду, комунальні послуги, амортизація обладнання тощо), ставимо націнку і ще й враховуємо ціни конкурентів та власні цілі та амбіції.

Окрім того, яку б ціну ви не поставили, лікар чи той, хто презентує її пацієнту має показати всю цінність вашої роботи і пацієнт має зрозуміти, за що платить.

А ще ціна - це певні тактики роботи з пацієнтами. При правильному підході і пацієнти будуть і доходи будуть високі.
НАШІ КОНТАКТИ
+38068 103 99 98
dentalspaconsult@gmail.com
Ми в соціальних мережах:
Close
Зв'яжіться з нами:
Viber
Messenger
Mail
Phone
Copyright © Dental Spa Consult