Dental Spa Consult

Визначення цільової аудиторії та сегментація - чому це так важливо?

Майже на кожній другій зустрічі із власником стоматології на питання хто ваша цільова аудиторія ми чуємо одну й ту саму відповідь - ми лікуємо зуби всім! У кращому випадку, опис цільової аудиторії йде як соціально-демографічний портрет: вік, стать, рівень доходу.

Все вірно, але поглиблення в цільову аудиторію, її сегментування і виділення ключових потреб і инсайтів є вашим шляхом не тільки до ефективної реклами, але і до продажу всередині клініки.

Розглянемо на прикладі. Картинку, щоб не бути упередженими, взяли з інтернету. Ми нічого не знаємо про клініку, яка дає цю рекламу, але виходячи з неї ми розуміємо, що це реклама імплантів і найімовірніше орієнтована на жінок дорослого віку. Реклама обіцяє, що після комплексної імплантації ця жінка зможе насолоджуватися яблуками. Будь-яка людина схильний ідентифікувати себе з героєм реклами, підсвідомо вона бажає того ж результату, що і герой реклами.

Тепер повернемося до нашої цільової аудиторії. Розглянемо послугу імплантації. Кому вона може знадобитися? Ви ці дані точно можете взяти з інформації про своїх пацієнтів. Виділимо дві групи (їх може бути й більше і чим глибше ви поринете і пропрацюєте їх, тим краще).

1 - молоді люди, які з якихось причин втратили один-два зуби.

2 - дорослі люди, які в силу причин запустили свою ротову порожнину і їм потрібна тотальна робота.

Кожну з цих груп можна описати за віком, статтю, соціальним статусом і доходом. І ще ми можемо їх описати за потребами і інсайтами. Зрозуміло, що першій групі проблему потрібно вирішити тут і зараз і щоб уникнути проблем у майбутньому. По суті, імплантація для них одноразова послуга. А ось другій групі тотальна імплантація, це вже якість життя й здоров'я та без кардинального рішення відновити жувальну і естетичну функцію неможливо.

Ці дві групи просто ось діаметрально різні. Потреби у них різні, інсайти різні. Ці групи людей дивляться на життя по різному, і реклама для них повинна бути різною! Не буває цільової аудиторії "всі люди" і не буває реклами для всіх. Ви просто втратите час і гроші!

І якщо повернутися до картинки нашої реклами, то вона підійде для другої групи, а першу ви ніяк не зачепите, вони навіть не звернуть на неї увагу і якщо ви хотіли залучити саме їх, і вибрали місце реклами, де є ця аудиторія, то ймовірно ви не отримали ніякого результату, що називається "реклама не втрапила".

Звичайно, це перебільшений приклад, але він чітко відображає те, з чим стикаються клініки в рекламі і навіть не замислюються про це.

В ідеалі, у кожної клініки цільова аудиторія і її сегментація повинна бути прописана для кожного напрямку. Кожен співробітник клініки повинен це розуміти і вміти з цим працювати. Зрештою, кадрова політика, цінова політика, стратегія просування та багато інших речей повинні враховувати цю інформацію. Не ігноруйте її. Присвятіть роботі над цим тиждень і раз на рік звіряйтеся і ви побачите наскільки легко і просто з цим працювати.
НАШІ КОНТАКТИ
+38068 103 99 98
dentalspaconsult@gmail.com
Ми в соціальних мережах:
Close
Зв'яжіться з нами:
Viber
Messenger
Mail
Phone
Copyright © Dental Spa Consult