Dental Spa Consult

Чому скарги – це добре?

Скарга – часом неприємна та стресова ситуація в клініці, особливо коли супроводжується надмірною емоційністю пацієнта. Проте ми пропонуємо поглянути на скарги з іншого боку та взяти максимум користі з кожного звернення:

● Скарга – це заява клієнта про невиправдані очікування.
Інколи компанія так до кінця і не розуміє потреб своїх пацієнтів, якщо вони не розповідають про свої враження та відчуття від взаємодії.

● Більшість людей не скаржиться – вони мовчки йдуть до іншої компанії. Тож кожна скарга – це можливість виправити ситуацію та залишити пацієнта.

● Навіть якщо клієнт не залишається – ви практично безкоштовно отримуєте інформацію про те, як вас оцінюють люди та у чому можна стати краще.
Насправді, такі дані ви не отримаєте жодним іншим способом.

● За статистикою, якщо людина розуміє, що її зауваження чи скарга будуть адекватно прийняті до уваги, у неї залишається бажання взаємодіяти з брендом.

● Якщо людина витрачає свій час на скаргу, – це свідчить про те, що бренд залишається для неї важливим. А далі усе залежатиме від вашої реакції – куди повернути реакцію людини.

● Пацієнти відмічають та запам'ятовують будь-які ваші помилки. Але ще сильніше вони запам'ятовують, як ви над цими помилками працюєте та як надаєте зворотній зв'язок.

● Пацієнти, з якими було успішно вирішено скарги, потім часто стають найвідданішими прихильниками бренду.

Пам'ятайте! Не важливо, чи вважаєте ви скаргу адекватною, обгрунтованою чи ні. Будь-яка скарга є цінною і несе в собі надважливі повідомлення.

Бажаємо успішної взаємодії з кожним пацієнтом, а якщо потрібна порада чи допомога – звертайтесь, ми на відстані одного дзвіночка!
Робимо успішний бізнес разом!

+38 068-103-99-98
Долучайтеся до нашої групи у вайбер, та приймайте участь у дискусії: http://bit.do/eRLdo
Telegram-канал: https://t.me/stomat_business
НАШІ КОНТАКТИ
+38068 103 99 98
dentalspaconsult@gmail.com
Ми в соціальних мережах:
Close
Зв'яжіться з нами:
Viber
Messenger
Mail
Phone
Copyright © Dental Spa Consult