Чому не працюють рекламні акції? Ловіть ТОП-5 помилок!
1. Нецікава пропозиція. Часто акційна пропозиція дається з розрахунку власного прайсу, без аналізу конкурентів. І тоді навіть без акції, у конкурента може бути привабливіша ціна чи пропозиція в цілому, аніж те саме у вас, але по акції.
2. Не враховано термін прийняття рішення пацієнтом. Чим дорожча та складніша послуга – тим більше часу потрібно пацієнтам для прийняття рішення про початок лікування. Якщо ви даєте акцію на імпланти / брекети терміном лише на 2-3 тижні – клієнти просто не встигнуть "дозріти". Для таких послуг радимо період близько 3 місяців. Якщо ж це простіші послуги (чищення чи консультація) – термін проведення акції може бути трохи меншим, але у будь-якому разі пам'ятайте, що стоматологія не є сферою швидкого прийняття рішення.
3. "Багато в одному". Заплутані умови, багато складників в одній пропозиції, захаращення прайсу одразу багатьма схожими пропозиціями – усе це нецікаво і не викликає особливого бажання розбиратися. Чим простіше пропозиція та її умови – тим краще.
4. Надто "медична" акція. Пацієнт не може сам собі встановлювати діагноз (!) та приймати рішення про специфічне лікування. Тож якщо ви придбали мікроскоп і для його "запуску" пропонуєте акційне лікування кореневих каналів – це провальна історія, бо пацієнт сам собі навряд чи призначить таке втручання, та ще й може не розуміти, що воно взагалі таке.
5. "Все для всіх". У кожної послуги є своя аудиторія з власними потребами та мотивами, це потрібно враховувати. Якщо ж ви розмиваєтеся на всіх, не фокусуєтесь на свою конкретну аудиторію, не маєте рекламних налаштувань для цього тощо – цілком можливо, що в результаті не відгукнеться ніхто. Навіть пропозиція безкоштовної консультації має бути правильно налаштована.
Потрібна допомога з акціями? Звертайтесь! 068-103-99-98 Долучайтеся до нашої групи у вайбер та приймайте участь у дискусії: http://bit.do/eRLdo